uživatel: 
heslo: 

 
     
  Download
  hledat  výraz v názvu nebo v popisu dokumentu
 
 Zpět na ELECTROMOBILITY 2011

 Archiv přednášek
Dokument: 1-20, 21-40, 41-42

celkem dokumentů: 42
  Soubor  datum 
Vlastnosti vozidel vybavených elektrickým pohonem v náboji kol (8MB) 11-05-20
Pro zobrazení tohoto dokumentu je potřeba zadat jméno a heslo
Kovanda, J., Buhr K., Voženílek P.
ČVUT v Praze
Přehled měřitelných provozních vlastností čistě elektrických vozidel (344kB) 11-05-20
Pro zobrazení tohoto dokumentu je potřeba zadat jméno a heslo
Michal Kubík
Západočeská univerzita v Plzni
Systém KERS (Kinetic Energy Recuperation System) (1MB) 11-05-20
Pro zobrazení tohoto dokumentu je potřeba zadat jméno a heslo
Bureš Z., Šula M., Přenosil V.
Masarykova univerzita
Návrh projekčního systému pro simulátor elektromobilu (260kB) 11-05-20
Pro zobrazení tohoto dokumentu je potřeba zadat jméno a heslo
Jan Pěkný
ČVUT v Praze
Pracoviště pro dlouhodobé testování výkonových akumulátorů pro elektrická vozidla na ČVUT v Praze (470kB) 11-05-20
Pro zobrazení tohoto dokumentu je potřeba zadat jméno a heslo
Sadil J., Leso M.
ČVUT v Praze
Systém distribuce automaticky naváděných elektromobilů (559kB) 11-05-20
Pro zobrazení tohoto dokumentu je potřeba zadat jméno a heslo
Léon Rothkrantz
Delft University of Technology, The Netherlands Defence Academy
Systém VEMS (Vehicle Energy Management System) (633kB) 11-05-20
Pro zobrazení tohoto dokumentu je potřeba zadat jméno a heslo
Bureš Z., Šula M., Přenosil V.
Masarykova univerzita
Strategie řízení pohonu u hybridních a elektrických vozidel (1MB) 11-05-20
Pro zobrazení tohoto dokumentu je potřeba zadat jméno a heslo
Petr Vysoký
ČVUT v Praze
Mobilní telekomunikační řešení C2I a C2C a související QoS management (1MB) 11-05-20
Pro zobrazení tohoto dokumentu je potřeba zadat jméno a heslo
Tomáš Zelinka
ČVUT v Praze
Role predikční diagnostiky v ekonomii elektrovozidla (178kB) 11-05-20
Pro zobrazení tohoto dokumentu je potřeba zadat jméno a heslo
Mirko Novák
ČVUT v Praze
Přehled a hodnocení Fail-Safe a Fail-Tolerant mechanizmů pro elektromobility podle normy ISO 26262 (486kB) 11-05-20
Pro zobrazení tohoto dokumentu je potřeba zadat jméno a heslo
Braun J., Mottok J., University of Applied Sciences Regensburg; Miedl Ch., Geyer D., AVL Software & Functions GmbH; Minas M., Universität der Bundeswehr München
Intelligent Driving Systems – an Overview (373kB) 11-05-20
Pro zobrazení tohoto dokumentu je potřeba zadat jméno a heslo
Václav Matoušek
University of West Bohemia in Plzen
Development of user interface in passenger cars: from conventional ones to HEV and EV (1MB) 11-05-20
Pro zobrazení tohoto dokumentu je potřeba zadat jméno a heslo
Petr Bouchner
CTU in Prague
Some novel aspects in driver-car interaction reliability in electro-vehicles (179kB) 11-05-20
Pro zobrazení tohoto dokumentu je potřeba zadat jméno a heslo
Mirko Novák
CTU in Prague
Sensors and systems which are possible for driver fatigue detection (491kB) 11-05-20
Pro zobrazení tohoto dokumentu je potřeba zadat jméno a heslo
Milan Štork
University of West Bohemia in Plzen
Investigation of user interfaces in EV – eyetracking approach (2MB) 11-05-20
Pro zobrazení tohoto dokumentu je potřeba zadat jméno a heslo
Ondřej Sýkora
CTU in Prague
Impact of electric powering on reliability of drivers interaction with car (455kB) 11-05-20
Pro zobrazení tohoto dokumentu je potřeba zadat jméno a heslo
Faber J., Tichý T.
CTU in Prague
Influence of mental load on drivers attention (245kB) 11-05-20
Pro zobrazení tohoto dokumentu je potřeba zadat jméno a heslo
Mouček R., Řondík T.
University of West Bohemia in Plzen
First Operation-economical Experiences with Electric-powered Bus in the Prague Public Transit Co. (631kB) 11-05-20
Pro zobrazení tohoto dokumentu je potřeba zadat jméno a heslo
Mojžíš V., CTU in Prague; Zamrazil R., Prague Public Transit Co.; Bulíček J., University of Pardubice
Safely Embedded Software and the ISO 26262 (569kB) 11-05-20
Pro zobrazení tohoto dokumentu je potřeba zadat jméno a heslo
Laumer M., Felis S., Mottok J., Kinalzyk D., Scharfenberg G., Universitiy of Applied Sciences Regensburg